مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-11سياسي

هشدار در خصوص آسیب کودکان با ولنگاری در فضای مجازی


دبیر مرجع ملی حقوق کودک با بیان اینکه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان تدوین شده است و به زودی در دستور کار هیئت وزیران قرار می گیرد، - اظهار کرد: ولنگاری فضای مجازی می تواند آسیب جدی به کودکان به خصوص کودکانی که والدین شاغل دارند وارد کند و ما فراهم کردن زیرساخت هایی برای جلوگیری از این آسیب را از دولت مطالبه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود عباسی در وبینار حقوق کودک در نظام حقوقی ایران که مشترکا با معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: با شیوع کرونا کودکان در خانه مجبور به استفاده از فضای مجازی برای آموزش شدند این درحالی است مطابق آمار حدود 30 درصد کودکان از دسترسی به فضای مجازی برای آموزش محروم و 20 درصد از آنان نیز از دسترسی به شبکه شاد محروم هستند.

دبیر مرجع ملی حقوق کودک با اشاره به قانون حمایت از اطفال و نوجوانان گفت: این قانون توانسته است قانون مصوبه سال 53 درباره بازماندگی از تحصیل کودکان را مورد بازنگری، جرم انگاری و تشدید مجازات انجام دهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از راه اندازی کلینیک های حقوق کودک در 21 استان و راه اندازی این کلینیک ها در تمام کشور ظرف 2 ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: این کلینیکها در تمام استان ها در جهت ترویج و آموزش حقوق کودک، آسیب های اجتماعی که کودکان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در خصوص آسیب کودکان با ولنگاری در فضای مجازی

هشدار در خصوص آسیب کودکان با ولنگاری در فضای مجازی