مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-11سياسي

نگرانی اورژانس از پایان هفته یزدی ها


رییس سازمان اورژانس استان یزد از نگرانی اورژانس نسبت به پایان هفته جاری خبر داد و گفت: کادر اورژانس نگران هفته پرحادثه روبرو با توجه به تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان اورژانس استان یزد از نگرانی اورژانس نسبت به پایان هفته جاری خبر داد و گفت: کادر اورژانس نگران هفته پرحادثه روبرو با توجه به تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات است.

دکتر احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا نسبت به پایان هفته پیش روی استان یزد ابراز نگرانی کرد و گفت: با توجه به تعطیلات حضوری مدارس و دورکاری ادارات، امکان افزایش سفرهای درون استانی به ییلاقات وجود دارد و این مسئله به خصوص با توجه به هفته پر حادثه و پر تصادف گذشته، نگران کننده است.

رییس سازمان اورژانس استان از موقعیت یزد در مسیر مقاصد مختلف گردشگری به خصوص مشهد مقدس نیز یاد کرد و گفت: این مسئله نیز عامل تشدید نگرانی اورژانس نسبت به وجود حوادث ترافیکی شده به خصوص مسافرانی که از یزد و از دیگر استان ها به مشهد می روند.

وی با اعلام آمار تصادفات دو روز پایانی هفته، تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه گذشته شاهد 93 مورد تصادف در استان بودیم که 68 نفر در این حوادث مصدوم شده و سه نفر نیز در صحنه حادثه، فوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اورژانس از پایان هفته یزدی ها

نگرانی اورژانس از پایان هفته یزدی ها