مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-11بين الملل

پایانه مرز رازی خوی ساماندهی می شود


با هدف توسعه روابط با کشور ترکیه راههای مرزی استان ساماندهی می شود گفت: طرح تعریض راه مواصلاتی خوی- قطور- رازی و پایانه مرزی رازی در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی ظهر یکشنبه در نشست بررسی ظرفیت های توسعه روابط آذربایجان غربی با استان های شرق ترکیه، وجود مشترکات فرهنگی و اجتماعی دو کشور را بستر بسیار خوبی برای توسعه و تحکیم روابط شهرستان خوی با استان های شرقی ترکیه دانست و افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران مصمم است، زیرساخت های لازم را برای توسعه روابط تجاری با ترکیه فراهم سازد.

وی تکمیل طرح توسعه جاده خوی به رازی و احداث پایانه رازی را یک کام بسیار مهم در جهت دستیابی به اهداف مشترک تجاری ایران و ترکیه اعلام کرد و گفت: در این زمینه دولت بیش از یک هزار 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و رییس گروه دوستی پارلمان ایران و ترکیه برپایی نشست های منطقه ای را در راستای تعمیق روابط و ارزیابی ظرفیت ها در مسیر تحقق اهداف مشترک تجاری ایران و ترکیه بسیار مهم دانست.

عادل نجف زاده گفت: امیدواریم ارتباطات گروه دوستی پارلمان ایران و ترکیه در محورهای روابط تجاری، رفت و آمد بازرگانان، توسعه روابط دانشگاه های دو کشور و حوزه گردشگری سلامت و بهداشت و درمان فعال تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مرز رازی خوی ساماندهی می شود

پایانه مرز رازی خوی ساماندهی می شود