مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-11اقتصادي

توزیع سیستماتیک نهاده های دامی/ واحدهایی که جوجه ندارند، نهاده نمی گیرند


در جلسه ای با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب وکارهای کشاورزی با نمایندگان امور دام استان ها، - در جلسه ای با حضور معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب وکارهای کشاورزی با نمایندگان امور دام استان ها، وضعیت سامانه بازارگاه مورد پایش قرار گرفت و شرایط تخصیص و توزیع نهاده های دامی به واحد های تولیدی مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی مرتضی رضایی، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه با اشاره به تغییرات بنیادین در سامانه بازارگاه گفت: سامانه بازارگاه به دلیل انتقاداتی که از آن درباره توزیع از طریق استان ها و نه واحدهای تولیدی صورت گرفته بود، اکنون اصلاح شده است.

رضایی در ادامه افزود: مهم ترین اشکال سامانه بازارگاه از دید فعالان امور دام، توزیع نهاده های دامی ذرت، جو و کنجاله (به جز سبوس) به معاونان امور دام در استان ها بود و از آنجا که تخصیص نهاده به واحدهای تولیدی در جایی به ثبت نمی رسید، شائبه هایی را ایجاد کرده بود.

توزیع نهاده، اتوماتیک خواهد شد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه گفت: در دو ماه اخیر با اصلاح سامانه بازارگاه، تخصیص نهاده های دامی را به صورت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سیستماتیک نهاده های دامی/ واحدهایی که جوجه ندارند، نهاده نمی گیرند

توزیع سیستماتیک نهاده های دامی/ واحدهایی که جوجه ندارند، نهاده نمی گیرند