مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-11سياسي

از راحت طلبی برخی ارگان ها تا تدوین سند جامع گردشگری استان


امروز در سومین جلسه گروه کاری میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان معاون استاندار از راحت طلبی برخی ارگان ها انتقاد کرد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی نیز از تدوین سند جامع گردشگری در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/کرمان امروز در سومین جلسه گروه کاری میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان معاون استاندار از راحت طلبی برخی ارگان ها انتقاد کرد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی نیز از تدوین سند جامع گردشگری در آینده نزدیک خبر داد.

مصطفی آیت الهی موسوی عصر امروز 20 مهرماه در سومین جلسه گروه کاری میراث فرهنگی درباره وضعیت خانه تاریخی حاج آقا علی گفت: اگر تغییرات مدیریتی در شهرداری رفسنجان رخ نداده بود تاکنون درهای خانه تاریخی حاج آقا علی به روی مردم گشوده شده بود.

وی با انتقاد از رفتار برخی از ارگان ها بیان کرد: در استان کرمان شاهدیم اگر بنایی متروکه ای را احیا کنیم، تا زمانی که متروکه است مدعی ندارد اما پس از آنکه کار انجام شد مدعیان زیادی پیدا می کند حتی کسانی که توان کار را ندارد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: با تمدید یک ساله موافقت نامه تاسیس منطقه نمونه گردشگری زیبا تپه موافقت شد اما اگر کوتاهی در اجرای این پروژه شود، آن را لغو خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راحت طلبی برخی ارگان ها تا تدوین سند جامع گردشگری استان

از راحت طلبی برخی ارگان ها تا تدوین سند جامع گردشگری استان