مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-11اقتصادي

تحریم مراکز تکثیر ماهی فارس را فعال کرد


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه واردات تخم چشم زده ماهی، برخی از مزارع تکثیر و تولید ماهی سردآبی را در فارس تعطیل کرده بود، - ایسنا/فارس مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه واردات "تخم چشم زده" ماهی، برخی از مزارع تکثیر و تولید ماهی سردآبی را در فارس تعطیل کرده بود، گفت: اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان فرصتی ایجاد کرد که این مزارع با هدف تامین نیاز به تخم ماهی، فعال شود.

علی فلاحی خاطرنشان کرد: اکنون و با فعال شدن مزارع پرورش ماهیان سردآبی در استان فارس، علاوه بر تامین نیاز داخل به بچه ماهی امکان صادرات به سایر استان ها نیز برای فعالان این بخش قراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، او به نگهداری 8500 قطعه مولد قزل آلا تحت رژیم نوری در مرکز تکثیر ماهیان سردابی مهکان هم اشاره کرد و افزود : پیش بینی می شود بالغ بر 15 میلیون تخم سبز در این مرکز استحصال شود.

فلاحی، به تکثیر خارج از فصل قزل آلای رنگین کمان با اهداف استفاده بهینه دو بار در سال از ظرفیت مراکز تکثیر استان، تامین تخم چشم زده و بچه ماهی مورد نیاز مزارع پرورش ماهیان سردآبی در خارج از فصل تکثیر اشاره و زمان تکثیر بچه ماهی در استان فارس را از اواخر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم مراکز تکثیر ماهی فارس را فعال کرد

تحریم مراکز تکثیر ماهی فارس را فعال کرد