مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-11اقتصادي

سرمایه گذاری 70 میلیاردی برای ایجاد دهکده گردشگری در کنار سد چم شیر گچساران


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای طرح بزرگ دهکده گردشگری در منطقه سد چم شیر گچساران اعتباری به مبلغ 70 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

- مجید صفایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سد بتنی  چم شیر گچساران در حال احداث دارای ظرفیت و پتاسیل های خوبی  برای ایجاد طرح های گردشگری را در این منطقه دارد.

وی گفت:  با توجه به اهمیت ظرفیت های آبی  با پیگیری هایی که در سطح ملی و استانی انجام شده، ایجاد دهکده گردشگری در کنار سد چمشیر گچساران تصویب شده  و تاکنون 10 میلیارد ریال اعتبار برای انجام مطالعات و امکان سنجی طرح دهکده گردشگری در منطقه سد چم شیر این شهرستان اختصاص داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود:  ایجاد دهکده آبی و گردشگری در کنار سدچم شیر گچساران  می تواند ظرفیت مناسبی در توسعه گردشگری آبی در استان و شهرستان  داشته باشد.

 صفایی با بیان اینکه سدچم شیر گچساران  می تواند پتانسیل  گردشگری   و اشتغال را در این شهرستان ایجاد کند، عنوان کرد: در این طرح زیرساخت هایی مانند بازی های آبی، امکانات اقامتی و ورزش هایی مانند پیاده روی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 70 میلیاردی برای ایجاد دهکده گردشگری در کنار سد چم شیر گچساران

سرمایه گذاری 70 میلیاردی برای ایجاد دهکده گردشگری در کنار سد چم شیر گچساران