مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-11اقتصادي

محاسبه قیمت و استعلام بیمه شخص ثالث پاسارگاد+ خرید آنلاین


بیمه پاسارگاد یکی از شرکت های تازه تاسیس صنعت بیمه کشور است که در تاریخ بهمن ماه سال 1385 مجوز فعالیت خود را دریافت کرد.

- محاسبه قیمت و استعلام بیمه شخص ثالث پاسارگاد+ خرید آنلاین بیمه پاسارگاد یکی از شرکت های تازه تاسیس صنعت بیمه کشور است که در تاریخ بهمن ماه سال 1385 مجوز فعالیت خود را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بیمیتو، این شرکت توانست در مدت زمان کوتاهی، رشد قابل توجهی کسب کند و در چند سال متوالی و به تشخیص بیمه مرکزی، عنوان شرکت بیمه برتر از لحاظ رشد سریع را به دست آورد.

همان طور که می دانید بیمه های خودرو از مهمترین بیمه هایی هستند که عموم مردم هر سال با خرید یا دریافت استعلام آن سر و کار دارند.

بیمه شخص ثالث، بیمه اجباری خودرو است که همه دارندگان وسیله نقلیه موظف به تهیه آن هستند و در صورتی که خرید یا تمدید آن را به تأخیر بیندازند، جریمه می شوند.

با توجه به پوشش های بسیار مهمی که این بیمه در جبران خسارت دارد بسیار مهم است که هیچ راننده ای بدون داشتن این بیمه رانندگی نکند.

در این مطلب جزییات ارایه بیمه شخص ثالث پاسارگاد را بررسی می کنیم بنابراین اگر قصد خرید این بیمه را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه قیمت و استعلام بیمه شخص ثالث پاسارگاد+ خرید آنلاین

محاسبه قیمت و استعلام بیمه شخص ثالث پاسارگاد+ خرید آنلاین