مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-11اقتصادي

پروژه گازرسانی به روستای برزنون نیشابور همچنان تعطیل است


دهیار روستای برزنون سرولایت نیشابور گفت: اخیرا تاخیر در توزیع سیلندرهای گاز مایع، زندگی عادی مردم روستا را مختل کرد و همین امر باعث اعتراض و تجمع مردم در محل توزیع گاز مایع شد؛ - مشکل توزیع گاز مایع روستای برزنون نیشابور در حال حاضر حل شده اما پروژه گازرسانی به این روستا همچنان تعطیل است.

این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا به خودی خود شرایط عادی نیست حال چه برسد به اینکه مشکلات دیگری نیز در این مسیر قد علم کند.

هر چه جلوتر می رویم به روزهای سرد نزدیک تر می شویم و بدون شک یکی از مهمترین زیرساخت های لازم برای احساس امنیت مردم در روزهای کرونایی و سرد زمستان، تامین سوخت مورد نیاز مردم است.

در حال حاضر بعضی از روستاهای استان از نعمت گاز محروم هستند و مجبورند زمستان خاص امسال را با سیلندرهای گاز مایع و نفت سپری کنند.

روستای برزنون بخش سرولایت نیشابور یکی از این روستاهاست که اخیرا شاهد تجمع و اعتراض مردم روستا به دلیل عدم توزیع به موقع سیلندرهای گاز مایع بودیم.

دهیار روستای برزنون در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در شرایط عادی توزیع گاز مایع در روستا هفته ای دو بار انجام می شود، اما در آن بازه زمانی هیچگونه سیلندری توزیع نشد که باعث اعتراض و تجمع مردم روستا در محل توزیع گاز مایع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گازرسانی به روستای برزنون نیشابور همچنان تعطیل است

پروژه گازرسانی به روستای برزنون نیشابور همچنان تعطیل است