مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-11سياسي

بازدید کمال خرازی از موزه و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی


رییس شورای راهبردی روابط خارجی ایران از موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نمایشگاه پایان حکومت داعش بازدید کرد.

- رییس شورای راهبردی روابط خارجی ایران از موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نمایشگاه پایان حکومت داعش بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل زا روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دکتر کمال خرازی در ابتدای این بازدید که سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و دکتر علی اصغر جعفری رییس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، وی را همراهی می کردند با حضور در مقبره الشهدای موزه، به مقام شامخ شهدای آرامیده در این مکان، ادای احترام کرد.

دکتر کمال خرازی پس از بازدید موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نمایشگاه پایان حکومت داعش، اظهارداشت: من چند سال پیش از تالارهای هفت گانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرده بودم اما موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نمایشگاه پایان حکومت داعش که به تازگی افتتاح شده است را ندیده بودم.

اقدامات انجام گرفته در این موزه انصافاً کار بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیری در ثبت تاریخ دفاع مقدس، مقاومت و نهضت های اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کمال خرازی از موزه و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی

بازدید کمال خرازی از موزه و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی