مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-11سياسي

تاسیس اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان هلیلان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: با توجه به محرومیت شهرستان هلیلان و ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان تاسیس می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با توجه به محرومیت شهرستان هلیلان و ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، مقدمات راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی افزود: با راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، بخش قابل توجهی از خدمات فرهنگی تبلیغی، در این اداره ارائه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، بیان داشت: این اداره کل بیش از گذشته به وظایف ذاتی خود که برنامه ریزی، هدایت، راهبری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان است، خواهد پرداخت.

حجت الاسلام محمد فتاحی ادامه داد: با توجه به فعالیت های گذشته این اداره کل در اعزام و استقرار روحانیون تبلیغی در روستاهای هلیلان و فعالیت هیئت های مذهبی و موسسات قرآنی در سال های گذشته، پیش بینی می شود با تاسیس این اداره فعالیت های تبلیغی و جهادی از نظر کمی و کیفی گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان هلیلان

تاسیس اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان هلیلان