مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-11سياسي

شورا نیازمند ارزیابی عملکرد و نظارت بر فعالیت ذیحساب


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه نظام نامه انتخاب ، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه نظام نامه انتخاب، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران گفت: پیرو نامه شماره 15556 مورخ 1399/07/13 فرماندار محترم تهران در خصوص مصوبه 160/2677/13694 با عنوان طرح نظامنامه انتخاب، ارزیابی ونظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقام ذیحساب شهرداری تهران و طرح، 3 ایراد گرفته شده که پاسخ ایرادات مطرح شده جهت به اینگونه است.

وی افزود: فرمانداری بندهای 3- ارزیابی عملکرد و نظارت بر فعالیت های ذیحساب و قائم مقامات ذیحساب مشغول فعالیت در سطح واحدهای سازمانی شهرداری تهران و 4- دریافت گزارش ها و اطلاعات مورد نیاز از ذیحساب و ارزیابی گزارش ها و اطلاعات دریافتی را مورد بحث قرار داده است.

فراهانی گفت: تبصره (4) ذیل ماده (8) مصوبه را مغایر با بندهای (8) و (30) و تبصره (1) ذیل بند (30) ماده 80 و همچنین ماده (95) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 و اصلاحات بعدی آن دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا نیازمند ارزیابی عملکرد و نظارت بر فعالیت ذیحساب

شورا نیازمند ارزیابی عملکرد و نظارت بر فعالیت ذیحساب