مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-11حوادث

کلاهبرداری تحت پوشش سامانه سجام/ سرقت اطلاعات بانکی 30 هزار کاربر


با اقدامات فنی و قضایی پلیس سایبری کشور، اعضای باند کلاهبرداری که تحت عنوان سامانه سجام در کشور از متقاضیان کلاهبرداری می کردند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار وحید مجید در تشریح این خبر اظهار داشت: ارجاع پرونده های متعدد کلاهبرداری به پلیس فتا در خصوص شکایت مال باختگان با ترفند جدید کلاهبرداری و تجزیه و تحلیل فنی پرونده های مرجوعه مشخص شد تمامی این افراد طی روزهای گذشته با مراجعه با سامانه سجام مورد سرقت اطلاعات کارت بانکی (فیشینگ) و برداشت غیر مجاز از حساب هایشان قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: با توجه به کثرت پرونده های قضایی و پیچیدگی شیوه و شگرد مجرمانه، موضوع در کارگروه ویژه پلیس فتا مطرح شد و اقدامات فنی و عملیاتی علیه مجرم یا مجرمان با استفاده از تیم کارشناسان فنی و با تجربه پلیس فتا آغاز شد.

رییس پلیس فتا ناجا افزود: در این رابطه رد پای یکی از مجرمان در استان زنجان کشف شد و پلیس فتا استان با کنار هم قرار دادن سایر شواهد و سر نخ های موجود در پرونده مجرمان ضمن همکاری و هماهنگی مناسب با دادستان استان زنجان اقدام عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سایر مجرمان و متهمان پرونده آغاز شد و در این رابطه 7 مجرم آقا و خانم در استان های مختلف مورد شناسایی قرار گرفتند و با انجام اقدامات تعقیب و مراقبت تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری تحت پوشش سامانه سجام/ سرقت اطلاعات بانکی 30 هزار کاربر

کلاهبرداری تحت پوشش سامانه سجام/ سرقت اطلاعات بانکی 30 هزار کاربر