مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-11اقتصادي

اجازه نخواهیم داد واحدهای نانوایی متخلف، جوسازی کنند


اجازه نخواهیم داد واحدهای نانوایی متخلف، به خاطر منافع شخصی اقدام به تخریب و جوسازی کرده و در شرایط کرونایی، نگرانی شهروندان را افزایش دهند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز گفت: اجازه نخواهیم داد واحدهای نانوایی متخلف، به خاطر منافع شخصی اقدام به تخریب و جوسازی کرده و در شرایط کرونایی، نگرانی شهروندان را افزایش دهند.

بهروز مهدوی در جلسه بررسی وضعیت آرد و نان شهرستان تبریز، اظهار کرد: آرد و نان یک محصول استراتژیک و قوت غالب مردم هست و شیطنت عده ای خاص را در این خصوص برنمی تابیم.

وی با بیان این که بررسی های انجام شده، حاکی از فعالیت منظم نانوایی ها و تأمین آرد مورد نیاز است، افزود: برخورد قانونی با واحدهای نانوایی بدون مجوز به دلیل گرانفروشی های مکرر، استفاده از افزودنی های غیرمجاز و .

سبب ایجاد شایعه و جوسازی در سطح شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان تبریز اظهار کرد: تمامی واحدهای نانوایی مجاز آرد مورد نیاز خود را به صورت یارانه ای یا نیمه یارانه ای دریافت می کنند و هیچ گونه کمبودی در تأمین آرد در کشور نداریم.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، وی با بیان این که شهروندان به شایعات توجه نکنند، گفت: جوسازی صورت گرفته، صرفا از سوی چند واحد نانوایی غیرمجاز صورت گرفته و سازمان تعزیرات، اداره غله و اتحادیه نانوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نخواهیم داد واحدهای نانوایی متخلف، جوسازی کنند

اجازه نخواهیم داد واحدهای نانوایی متخلف، جوسازی کنند