مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-11اقتصادي

سیستان و بلوچستان، یکی از استان های پایلوت اجرای الگوی سامان در جامعه کار و تولید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این استان با محوریت شهرستان زاهدان، یکی از 10 استان کشور است که طرح شبکه خدمات جامع و همگانی سلامت روان و اجتماعی (الگوی سامان) ویژه جامعه کار و تولید در آن اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد جهاندیده در نشست توجیهی (الگوی سامان) که بصورت ویدئوکنفرانسی با حضور رییس سازمان امور اجتماعی کشور و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: پس از اجرای طرح کاربست شیوع شناسی اعتیاد در جامعه کار و تولید (طرح کاج) در واحدهای تولیدی 50 تا 500 نفر کارکن، اجرای الگوی سامان می تواند در نقش مکمل طرح کاج باعث افزایش اثرگذاری در جامعه هدف  و سلامت روان کارگران شود.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح شبکه خدمات جامع و همگانی سلامت روان و اجتماعی (الگوی سامان) پس از برگزاری جلسات هماهنگی و هم اندیشی با دستگاه های وظیفه مدار ، منطقه شیرآباد زاهدان با 50 هزار نفر جامعه هدف برای اجرا تعیین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه با تاکید بر اینکه اجتماعی شدن موضوع اعتیاد در جامعه کار و تولید باعث کاهش اثرات این بلای خانمان سوز در بین جامعه هدف شده است، اظهار امیدواری کرد: تا با اجرای الگوی سامان نیز بخش دیگری از مشکلاتی که باعث کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان، یکی از استان های پایلوت اجرای الگوی سامان در جامعه کار و تولید

سیستان و بلوچستان، یکی از استان های پایلوت اجرای الگوی سامان در جامعه کار و تولید