مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-11سياسي

ظرفیت های صادرات پاکسان به کنیا بررسی شد


به دنبال صادرات اولین محموله محصولات شرکت پاکسان به کنیا، حسن بقایی مدیرعامل پاکسان میزبان جعفر برمکی سفیر ایران در کنیا بود.

- به دنبال صادرات اولین محموله محصولات شرکت پاکسان به کنیا، حسن بقایی مدیرعامل پاکسان میزبان جعفر برمکی سفیر ایران در کنیا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پاکسان نیوز، به دنبال صادرات اولین محموله از محصولات شرکت پاکسان به کنیا، را به عنوان دروازه ورود محصولات پاکسان به شرق آفریقا معرفی کرد و افزود: مراودات تازه شکل گرفته شرکت پاکسان با این کشور نیاز به همکاری و راهنمایی بیشتر سفارت ایران در نایروبی دارد تا ما بتوانیم به شناخت جامع تری در خصوص و یژگی های بازار مصرف این کشور برسیم.

بقایی همچنین خواستار معرفی طرف های کنیایی و رفع موانع صادرات به بازارهای کشور کنیا شد.

مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن اشاره به این موضوع که کنیا به تازگی به مقاصد صادراتی این شرکت اضافه شده یادآورشد: صادرات محصولات پاکسان به کنیا در ماه جاری این انگیزه را به ما داد تا با گسترش روابط تجاری خود در این کشور بتوانیم به سایر کشورهای واقع در شرق آفریقا نیز ورود کنیم.

گسترش تجارت ایران با کنیا جعفر برمکی، سفیر ایران در کنیا نیز ضمن ابراز رضایت از حضور خود در پاکسان با اشاره به ظرفیت های تجاری دو کشور، از آمادگی سفارت ایران در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های صادرات پاکسان به کنیا بررسی شد

ظرفیت های صادرات پاکسان به کنیا بررسی شد