مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-11حوادث

کشف بیش 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان


جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ازکشف بیش از 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح مقابله با قاچاق کالاو ارز ماموران پلیس استان خبر داد .

- سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای طرح حمایت از تولید ملی و مصرف کنندگان داخلی، مأموران پلیس استان طرح های هدفمند و ضربتی را در مقابله با قاچاق کالاو ارز و دستگیری متخلفان اقتصادی در نقاط مختلف استان به اجرا گذاشتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در یکی از عملیات های  اجرا شده، ماموران انتظامی ایست و بازرسی مستقر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر 125 تن شکر قاچاق فاقد مجوزهای لازم را به ارزش 11 میلیارد و 250 میلیون ریال در بازرسی از 5 دستگاه خودرو کشف و 5 نفر متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستاوردهای دیگر پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: درعملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان و ایرانشهر در بازرسی از 3 دستگاه کامیون حمل سوخت 70 هزار لیتر قیر قاچاق خارج از عرضه توزیع را به ارزش 5 میلیارد و 20 میلیون ریال کشف و 3 متخلف را پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان

کشف بیش 16 میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان