مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-11سياسي

شرکت مقامات تاجیکستان در انتخابات ریاست جمهوری


مقامات ارشد تاجیکستان با حضور در شعب اخذ رأی در شهر «دوشنبه»، به نامزدهای مورد نظر خود رای دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور در شعبه اخذ رأی شماره 15 شهر دوشنبه حضور یافت.

در این شعبه اخذ آراء، تعداد قابل توجهی از ناظران بین المللی، نمایندگان احزاب سیاسی و خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی نیز حضور داشتند.

قبل از ظهر امروز همچنین رستم امامعلی رییس مجلس عالی تاجیکستان و شهردار دوشنبه نیز در این شعبه به نامزد مورد نظر خود رای داد.

محمدطاهر ذاکرزاده رییس مجلس نمایندگان، قاهر رسول زاده نخست وزیر و سایر مقامات تاجیک نیز در انتخابات امروز ریاست جمهوری تاجیکستان شرکت کردند.

در این انتخابات امام علی رحمان رییس جمهور فعلی و رییس حزب دموکراتیک خلق، معراج عبدالله اف رییس حزب کمونیست، عبدالحلیم غفاروف رییس حزب سوسیالیستی، رستم لطیف زاده رییس حزب کشاورزی و رستم رحمت زاده رییس حزب اصلاحات اقتصادی این کشور برای احراز مقام ریاست جمهوری رقابت می کنند.

تعداد واجدین شرایط رای انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان 4 میلیون و 943 هزار نفر بوده و به منظور تامین حضور آنها در انتخابت 68 حوزه و 3375 شعبه اخذ رأی در داخل و 39 شعبه در خارج از تاجیکستان ایجاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت مقامات تاجیکستان در انتخابات ریاست جمهوری

شرکت مقامات تاجیکستان در انتخابات ریاست جمهوری