مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-11بين الملل

تبرئه رهبران اخوان المسلمین مصر در دومین پرونده اتهامات


منابع خبری از تبرئه شماری از رهبران اخوان المسلمین مصر از اتهام تصرف غیر قانونی اراضی دولتی در زمان ریاست جمهوری محمد مرسی خبر دادند.

- منابع خبری از تبرئه شماری از رهبران اخوان المسلمین مصر از اتهام تصرف غیر قانونی اراضی دولتی در زمان ریاست جمهوری محمد مرسی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، یک گزارش دولتی مصر تعدادی از رهبران و چهره های گروه اخوان المسلمین را از اتهام تصرف اراضی دولتی و سوء استفاده از نفوذ خود در دوره ریاست جمهوری محمد مرسی برای مالکیت غیرقانونی بر اراضی دولتی تبرئه کرد.

در همین راستا، اداره کل بازسازی و توسعه کشاورزی وابسته به وزارت کشاورزی مصر در این باره اعلام کرد که بررسی ها نشان می دهد که هیچ معامله ای بین اسامی درخواست شده برای تحقیق انجام نشده است و این مسئله تأیید می کند که اتهامات وارده علیه آنها درباره تصرف اراضی دولتی صحت ندارد.

در همین راستا، چند منبع دولتی مصر اعلام کردند که اسامی تبرئه شده شامل خیرت الشاطر، حسن مالک، محمد بدیع، محمد مهدی عاکف، محمود غزلان و چند مقام اخوان المسلمین و تاجر دیگر می شود.

اخیرا نیز دادگاه شهر جیزه مصر 9 تن از اعضای بلندپایه اخوان المسلمین این کشور از جمله محمد بدیع را در پرونده مسجد الاستقامه تبرئه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبرئه رهبران اخوان المسلمین مصر در دومین پرونده اتهامات

تبرئه رهبران اخوان المسلمین مصر در دومین پرونده اتهامات