مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 06:202020-10-11فرهنگي

گفت وگوی دانشجویی با بهاءالدین خرمشاهی به مناسبت روز حافظ


کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کانون ادبی و مجمع کانون های ادبی وزارت بهداشت، به مناسبت روز بزرگداشت حافظ، گفت وگوی مجازی با استاد بهاءالدین خرمشاهی برگزار می کنند.

- کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کانون ادبی و مجمع کانون های ادبی وزارت بهداشت، به مناسبت روز بزرگداشت حافظ، گفت وگوی مجازی با استاد بهاءالدین خرمشاهی برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، بهاءالدین خرمشاهی؛ نویسنده، مترجم، فیلسوف، روزنامه نگار، طنزپرداز، فرهنگ نویس، حافظ پژوه، شاعر و استاد دانشگاه ایرانی و همچنین یکی از قرآن پژوهان و مترجمان قرآن کریم به زبان فارسی است.

وی تألیفاتی در حافظ شناسی و تفسیر اشعار او دارد و پژوهش در شعر و زندگی حافظ شیرازی حوزه تخصصی کار پژوهشی خرمشاهی است.

خرمشاهی تاکنون بیش از دوازده کتاب درباره حافظ نوشته و در آن میان کتاب حافظ نامه در زمینه شرح الفاظ، اعلام، مفهوم های کلیدی و بیت های دشوار حافظ بیش از همه شهرت دارد.

20 مهرماه در تقویم به نام بزرگمرد شعر و ادب پارسی، خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی رقم خورده و هر سال در این روز برنامه های مختلفی به همین مناسبت برگزار می شود و گفت و گو با استاد بهاءالدین خرمشاهی، روز یکشنبه 20 مهر 99، ساعت 18، به صورت مجازی و در بستر اینستاگرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی دانشجویی با بهاءالدین خرمشاهی به مناسبت روز حافظ

گفت وگوی دانشجویی با بهاءالدین خرمشاهی به مناسبت روز حافظ