مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-11اجتماعي

پروژه عمرانی باعث خشک شدن چنارهای بلوار ماهان کرج شده است


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با جدولگذاری در قسمت راست و چپ چنارهای کهنسال بلوار ماهان، ریشه آنها قطع شده و با این کار عملاً ادامه حیات آنها ممکن نیست.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با جدولگذاری در قسمت راست و چپ چنارهای کهنسال بلوار ماهان، ریشه آنها قطع شده و با این کار عملاً ادامه حیات آنها ممکن نیست.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به علت خشک شدن تعدادی از چنارهای کهنسال بلوار ماهان شرقی اظهار کرد: بین هفت تا 10 سال پیش در دو طرف این درختان چنار عملیات عمرانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تعادل حیات این درختان از بین رفته، ادامه داد: با جدولگذاری در قسمت راست و چپ این چنارهای کهنسال، ریشه آنها قطع شده و با این کار عملاً ادامه حیات آنها ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه مشکلی برای آبرسانی به این درختان وجود ندارد و ریشه آنها اغلب در آب غوطه ور است، توضیح داد: وضعیت این درختان مثل انسانی شده که اطرافش پر از رستوران و غذاهای خوب است ولی به دلیل ضعف بدنی و بیماری امکان خورد و خوراک و تغذیه درست ندارد.

وی در پاسخ به اینکه امکان تغییر شرایط این درختان وجود دارد، گفت: وقتی ریشه درخت قطع شود و امکان تغذیه نداشته باشد عملاً برای زنده نگه داشتن آن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه عمرانی باعث خشک شدن چنارهای بلوار ماهان کرج شده است

پروژه عمرانی باعث خشک شدن چنارهای بلوار ماهان کرج شده است