مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-11دانش

آغاز به کار اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران


اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران با حضور وزیر علوم آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران با محوریت تجربیات و چالش های استقرار یادگیری الکترونیکی با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرد.

 استفاده از تجربیات کشورهای موفق جهان در زمینه استفاده از آموزش های الکترونیکی و بررسی میزان اثربخشی استفاده از روش های آموزش الکترونیکی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، از اهداف این همایش است.

بررسی استفاده دائمی از آموزش های الکترونیکی حتی بعد از ریشه کن شدن بیماری کرونا و اتخاذ سیاست ها و برنامه ریزی های مدون و بهینه در جهت استفاده از آموزش های الکترونیکی در ارائه دروس در تمام ایام و تمام فصول از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

از محورهای مهم این کنفرانس می توان به آینده سازمان ها در ایران و جهان با توجه به تحولات در حوزه فناوری های یادگیری، جایگاه و اهمیت آموزش و یادگیری الکترونیکی در سازمان ها در عصر کرونا و پساکرونا، الگوها و مدل های آموزش و یادگیری الکترونیکی، الگوهای طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی و محتوا و فناوری های محتوایی و ابزارهای تعاملی در آموزش و یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران

آغاز به کار اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران