مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-10سياسي

اجرای طرح شمیم حسینی یکی از برکات وقف در جامعه است


رزمایش مواسات و همدلی مومنانه و اجرای طرح هایی مانند شمیم حسینی از محل عواید موقوفاتی که سال هاست از وقف آنها می گذرد، نشان می دهد وقف هیچگاه از بین نمی رود و آثار و برکات آن برای همیشه ماندنی است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در آیین چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی که با عنوان شمیم حسینی برگزار شد اظهار کرد: لازم است از خیرین و واقفانی که بساط خیر و نیکوکاری را گسترده اند قدردانی ویژه ای داشته باشیم، آنها که از نام و مال خود می گذرند تا رضایت الهی را کسب کنند.

وی افزود: عمر انسان هر چقدر باشد تمام شدنی است ولی آنچه باقی می ماند انفاق و کار نیکی است که از آدمی به جا می ماند و چه بهتر که آدمی صدقه ای جاریه از خود بجا بگذارد زیرا این کار عمری جاودانه به انسان می بخشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه انفاق از بهترین و پاکیزه ترین اموال در راه خدا، بهترین کاری است که می توان انجام داد خاطرنشان کرد: به قول شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ما ملت امام حسین(ع) هستیم و ملت امام حسین، در راه اعتلای فرهنگ عاشورا و کمک به جامعه اسلامی، از جان و مال خود می گذرد.

وی ادامه داد: از همه افراد می خواهیم به سنت حسنه نبوی وقف بپیوندند و با وقف اموالشان، گامی در راه حل مشکلات نیازمندان و جامعه اسلامی بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شمیم حسینی یکی از برکات وقف در جامعه است

اجرای طرح شمیم حسینی یکی از برکات وقف در جامعه است