مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 14:502020-10-10سياسي

«فقه، سیاست و حکومت» سرمایه ای برای شبکه های رادیو و تلویزیون


حسن خجسته درباره کتاب «فقه، سیاست و حکومت» نوشته علی دارابی و مسعود مطلبی بیان کرد که می تواند سرمایه ای برای شبکه های رادیو و تلویزیون باشد.

- حسن خجسته درباره کتاب فقه، سیاست و حکومت نوشته علی دارابی و مسعود مطلبی بیان کرد که می تواند سرمایه ای برای شبکه های رادیو و تلویزیون باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراسم، آیین رونمایی از کتاب فقه، سیاست و حکومت نوشته علی دارابی و مسعود مطلبی پیش از ظهر امروز 19 مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای مراسم آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در ارتباط زنده تصویری و طی سخنانی به بیان ویژگی های این کتاب پرداخت.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم با اشاره به استقبال گسترده از این کتاب گفت: به همین دلیل کتاب در مدت کوتاهی به چاپ دوم رسیده که نشان دهنده موفقیت نویسندگان در پرداختن به مسئله است، اثری که در جامعه حوزوی و دانشگاهی، مخاطبان فراوانی یافته است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه فقه، سیاست و حکومت در هفت فصل و پنج ضمیمه تنظیم شده است گفت: به لحاظ موضوعی و محتوایی، این اثر دارای ویژگی های متعددی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فقه، سیاست و حکومت» سرمایه ای برای شبکه های رادیو و تلویزیون

«فقه، سیاست و حکومت» سرمایه ای برای شبکه های رادیو و تلویزیون