مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-10اقتصادي

هیچ شرکتی حاضر به اجرای روکش آسفالت محور ورامین چرمشهر نیست


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های جنوب شرق استان تهران گفت: نوسانات قیمت خرید قیر و آسفالت باعث شده تا پیمانکاران تمایلی به اجرای روکش آسفالت محور ورامین چرمشهر نداشته باشند و با وجود چهار بار آگهی و اعلام حضوری به پیمانکاران تاکنون .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، فرهاد معصومی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های جنوب شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود آن که آگهی مناقصه اجرای پروژه ترمیم روکش آسفالت محور ورامین چرمشهر حد فاصل سه راهی حسن آباد تا محور قم گرمسار، به طول سه کیلومتر، چهار بار اطلاع رسانی و در سایت اداره کل راهداری استان تهران بارگذاری شده، تاکنون هیچ شرکتی تمایلی به اجرای این طرح نداشته است.

وی گفت: دولت در دو ماه گذشته برای اجرای این پروژه 3 میلیارد تومان در نظر گرفته است ولی قانون این اجازه را نمی دهد که پول به شکل مستقیم به اداره راهداری جنوب شرق واگذار تا با خرید قیر و آسفالت، روکش این مسیر تغوض شود و لازم است تا با اجرای مناقصه و جذب پیمانکار، طرح اجرا بشود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های جنوب شرق استان تهران افزود: نوسانات قیمت خرید قیر و آسفالت باعث شده تا پیمانکاران تمایلی به اجرای این طرح نداشته باشند و با وجود چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شرکتی حاضر به اجرای روکش آسفالت محور ورامین چرمشهر نیست

هیچ شرکتی حاضر به اجرای روکش آسفالت محور ورامین چرمشهر نیست