مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-10اقتصادي

آغاز به کار عملیات عمرانی کارخانه نوآوری در گنبدکاووس


با حضور سورنا ستاری معاون علم و فناوری رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانسی آغاز به کار عملیات عمرانی کارخانه نوآوری در گنبدکاووس کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، فرماندار گنبدکاووس عصر امروز در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان گلستان که با حضور سورنا ستاری معاون علم و فناوری رییس جمهور برگزار شد به صورت  ویدئو کنفرانسی در مراسم آغاز به کار عملیات عمرانی کارخانه نوآوری در گنبدکاووس گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت چهار هکتار  به بهره برداری می رسد.

عبدالقدیر کریمی  اظهار کرد: فاز اول این کارخانه طی مدت زمان 6 ماه به بهره برداری می رسد و فاز دوم طی 24 ماه آینده افتتاح خواهد شد.

فرماندار گنبدکاووس تصریح کرد: ساختمان مرکز رشد و واحدهای فناور گنبدکاووس استیجاری است و اگر زمین را در شهرستان تهیه کنیم تقاضا داریم دستور ساخت آن از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صادر شود.

گفتنی است دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز با استقبال رسمی هادی حق شناس استاندار گلستان و رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به منظور بازدید از پارک علم و فناوری، دستاوردهای فناوری و کارآفرینی هسته های فناوری، شرکت های دانش بنیان، مراکز نوآوری صنایع خلاق، مراکز نوآوری سلامت و نمایشگاه محصولات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار عملیات عمرانی کارخانه نوآوری در گنبدکاووس

آغاز به کار عملیات عمرانی کارخانه نوآوری در گنبدکاووس