مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-10اقتصادي

پایش اسامی مشمولان طرح پوشش بیمه ای روستاییان/انجام مراحل بیمه ای غیرحضوری است


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی درخصوص زمان اجرایی طرح پوشش بیمه ای گفت: تفاهمنامه های مربوطه با سازمانهای ذی ربط منعقد شده است و اسامی مشمولان طرح پوشش بیمه ای یک میلیون و 400 هزار خانوار درحال پایش است.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی درخصوص زمان اجرایی طرح پوشش بیمه ای گفت: تفاهمنامه های مربوطه با سازمانهای ذی ربط منعقد شده است و اسامی مشمولان طرح پوشش بیمه ای یک میلیون و 400 هزار خانوار درحال پایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شیرکانی درحاشیه مراسم رونمایی از طرح یک میلیون و چهارصد هزار خانوار روستایی و عشایری گفت: انتقال سوابق بیمه ای از صندوق به تامین اجتماعی درحال انجام است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و اکنون برای بیش از 2 هزار نفر انجام شده است، اما درخصوص انتقال سابقه از صندوق به تامین مشکلاتی وجود داشت که تفاهماتی در این زمینه صورت گرفته و اکنون در شورای عالی رفاه است و به محض صدور مجوز از شورای عالی رفاه این مشکل در سازمان تامین اجتماعی نیز حل خواهد شد.

وی با اشاره به طرح پوشش بیمه ای یک میلیون و چهارصد هزار خانوار روستایی و عشایری درخصوص زمان اجرایی شدن این طرح گفت: تفاهمنامه های مربوطه با سازمانهای ذی ربط منعقد شده است، و اسامی اعلام شده درحال رصد و پایش است و به محض پرداخت بودجه 5 درصدی دولت از طرف سازمان برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش اسامی مشمولان طرح پوشش بیمه ای روستاییان/انجام مراحل بیمه ای غیرحضوری است

پایش اسامی مشمولان طرح پوشش بیمه ای روستاییان/انجام مراحل بیمه ای غیرحضوری است