مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 12:402020-10-10دانش

نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی 22 مهرماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری، هشتمین دوره نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی با تمرکز بر تجاری سازی فناوری و در 18 بخش تخصصی، - هشتمین دوره نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 22 تا 25 مهرماه در تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری، هشتمین دوره نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی با تمرکز بر تجاری سازی فناوری و در 18 بخش تخصصی، با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 22 تا 25 آبان ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

کمک به تجاری سازی فناوری ها ، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب وکار ، شناسایی و معرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرح ها و ایده های دانش محور ، معرفی توانمندی پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها و معرفی نیازمندی های فناورانه نهادها، دستگاه ها و بنگاه های تولیدی و خدماتی از جمله اهداف برگزاری این رویداد فناورانه است.

همچنین ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش های مختلف اقتصادی و اجرایی ، گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی ، ایجاد فضای منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی 22 مهرماه برگزار می شود

نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی 22 مهرماه برگزار می شود