مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-10اجتماعي

زمینی در «پل پهلوانان» به بانک فروخته نشده است/ پیگیر لغو مجوز انسداد کوچه


مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان از پیگیری بکارگیری پلیس راهنمایی و رانندگی از سوی بانک انصار در محوطه پل پهلوانان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، تعدادی از رانندگان تاکسی منطقه پل پهلوانان نسبت به اینکه اخیرا در محوطه بانک انصار نمی توانند خودروهایی خود را جانمایی کنند، معترض اند و  اظهار می کنند که آن محوطه را بانک از شهرداری خریداری کرده و دیگر اجازه توقف خودروها را به آنها نمی دهد که خواستار رسیدگی به این وضعیت هستند.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان در این خصوص ضمن تکذیب این مطلب گفت: بانک آنجا را از شهرداری خریداری نکرده است.

میلاد کریمی با اشاره به اینکه بانک مجوز ساخت ملکی در کوچه معروف به بانک انصار را گرفته است بیان کرد: مالک بانک انصار مجوزی گرفته تا موقت به مدت دو ماه کوچه کنار بانک را مسدود و در آنجا کار عمرانی  انجام دهد، چون تردد خودروها با انجام کار ساخت و ساز خطرناک خواهد بود.

وی عنوان کرد: با شهردار صحبت کردیم تا دو ماه مجوز بستن آن کوچه لغو شود و اگر نیاز بود بانک خود یک مامور راهنمایی و رانندگی در آن محوطه قرار دهد و کار ساخت و ساز انجام دهد.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان گفت: به دنبال این هستیم مالک با جانمایی مامور راهنمایی و رانندگی و نه اینکه کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینی در «پل پهلوانان» به بانک فروخته نشده است/ پیگیر لغو مجوز انسداد کوچه

زمینی در «پل پهلوانان» به بانک فروخته نشده است/ پیگیر لغو مجوز انسداد کوچه