مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-10سياسي

آغاز به کار «روستا تی وی»


مراسم افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور با نام «روستا تی وی» با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور آغاز برگزار شد.

- ایسنا/گلستان مراسم افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور با نام روستا تی وی با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور آغاز برگزار شد.

این شبکه تلویزیون اینترنتی که به همت یک شرکت فناور در پارک علم و فناوری گلستان راه اندازه شده، سعی دارد تا با نمایش زیبایی های زندگی و آداب ورسوم روستاییان کشور و توانمندی های آنها، به توسعه فرهنگی و اقتصاد روستاها کمک کند.

روستا تی وی زیر نظر پارک علم و فناوری گلستان و با مجوز رسمی صداوسیمای جمهوری اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر راه اندازی شده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این مراسم، گفت: استان گلستان پتانسیل عظیم فرهنگی دارد و صدها سال، اقوام با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

سورنا ستاری بیان کرد: متأسفانه به ظرفیت ها در این بخش خصوصاً در بافت تاریخی شهر گرگان به درستی پرداخته نشده و افتتاح این تلویزیون اینترنتی می تواند در شکوفا شدن این پتانسیل ها مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار «روستا تی وی»

آغاز به کار «روستا تی وی»