مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-10دانش

اهمیت آموزش الکترونیکی در عصر کرونا و پساکرونا بررسی می شود


اهمیت آموزش و یادگیری الکترونیکی در سازمان ها در عصر کرونا و پساکرونا در اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران بررسی خواهد شد.

- اهمیت آموزش و یادگیری الکترونیکی در سازمان ها در عصر کرونا و پساکرونا در اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران بررسی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ اولین کنفرانس ملی آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در ایران به صورت مجازی و با محوریت تجربیات و چالش های استقرار یادگیری الکترونیکی ، روزهای 20 و 21مهرماه سال جاری در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

آینده سازمان ها در ایران و جهان با توجه به تحولات در حوزه فناوری های یادگیری، جایگاه و اهمیت آموزش و یادگیری الکترونیکی در سازمان ها در عصر کرونا و پساکرونا، الگوها و مدل های آموزش و یادگیری الکترونیکی، الگوهای طراحی آموزشی در یادگیری الکترونیکی، محتوا و فناوری های محتوایی و ابزار های تعاملی در آموزش و یادگیری الکترونیکی، کاربری خدمات ابر در توسعه خدمات یادگیری، آشنایی با واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در آموزش الکترونیکی، موک و دانشگاه مجازی پدیده ای نوظهور در آموزش های الکترونیکی و لایو استرمینگ؛ چالش ها و راهکارها از جمله محورهای کنفرانس فوق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت آموزش الکترونیکی در عصر کرونا و پساکرونا بررسی می شود

اهمیت آموزش الکترونیکی در عصر کرونا و پساکرونا بررسی می شود