مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-10سياسي

لزوم ایجاد نگاه تحلیلی و مطالبه گر در بین دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: باید دانش آموزان را وادار کار کنیم تا خودشان در بسیاری از مسائل دخالت کنند، با حقوق خود آشنا شده و مطالبه گری منطقی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی ظهر شنبه در دیدار نمایندگان شوراهای دانش آموزی نواحی کرج و نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی، اظهار کرد: نیازمند نشاط و شادابی در دانش آموزان هستیم آنها باید از کارهایی که انجام می دهند لذت ببرند و تا زمانی که لذت یادگیری، لذت آموزش و لذت معنویت را به آن ها نچشانیم هر کاری انجام بدهیم بی فایده است.

وی با بیان اینکه وظیفه و رسالت ما در آموزش و پرورش پاسخگویی به سوالات و پرسش های دانش آموزان است گفت: صحبتی که یکی از دانش آموزان در خصوص توجه به فعالیت های اوقات فراغت و پرورشی داشتند کاملاً درست بود و با توجه به شرایط کرونایی باید برنامه ریزی های بهتری برای این فعالیت ها در فضای مجازی و مشخصاً شبکه شاد داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به کلیدواژه های دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری گفت: زمانی می توانیم بگوییم دانش آموز را باور داریم که به حرف هایی که می زنند باور داشته باشیم و مشکلاتشان را برطرف و آن ها را یاری کنیم و اگر نتوانیم آن دغدغه آن را مرتفع کنیم دانش آموز باوری یک شعار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد نگاه تحلیلی و مطالبه گر در بین دانش آموزان

لزوم ایجاد نگاه تحلیلی و مطالبه گر در بین دانش آموزان