مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-10پزشكي

تعطیلی تمامی مشاغل به جز مشاغل مهم، در شرایط قرمز


رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه برخی سازمان ها و ادارات و اماکن عمومی همکاری قابل قبولی در زمینه اجرای اقدامات پیشگیرانه ندارند، گفت: - ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه برخی سازمان ها و ادارات و اماکن عمومی همکاری قابل قبولی در زمینه اجرای اقدامات پیشگیرانه ندارند، گفت: در شرایط قرمز کرونا تجمعات، پارک ها، مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها باید تعطیل باشند و به جز مشاغل مهم و حیاتی نیز دیگر مشاغل باید تعطیل شوند.

دکتر سیدمحمد علوی اظهار کرد: این روزها کشور ما و استان خوزستان حال خوشی ندارند و مرگ عزیزان مان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا ما را داغدار کرده است.

تخت های بیمارستان ها یکی پس از دیگری پر می شوند و بیمارستان ها هم یکی پس از دیگری وارد چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از سوی دیگر، برای ارائه خدمت به سایر بیماران نیز در بیمارستان ها محدودیت وضع می شود که این مسأله، آغازگر مشکلات جدی در آینده خواهد بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همکاری بین بخشی و مشارکت عمومی، دو اصل اساسی در کنترل اپیدمی ها هستند.

نمی شود به بهانه معیشت سلامتی را قربانی کرد و اگر سلامتی نباشد نیز هیچ چیزی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمامی مشاغل به جز مشاغل مهم، در شرایط قرمز

تعطیلی تمامی مشاغل به جز مشاغل مهم، در شرایط قرمز