مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-10بين الملل

برآورد 11 میلیارد دلاری هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا


کمتر از یک ماه دیگر به انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا باقی مانده و این بدان معناست که کارزارهای سیاسی برای جلب نظر رای دهندگان در واپسین روزها، - خبرگزاری فارس ـ گروه رسانه ـ علیرضا سپهوند: بنابر تحقیقات و محاسبات مراکز پژوهشی آماری ایالات متحده، هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 رکورد خواهد شکست.

 امور تبلیغاتی بخش عمده هزینه ها را به خود اختصاص می دهند و نتیجه انتخابات نیز به شدت وابسته به این هزینه ها و البته استراتژی موثر تبلیغاتی است.

  مبلغ هنگفت این تبلیغات کارزارهای انتخاباتی از طرق مختلف ازجمله کمک افراد ثروتمند و با نفوذ برای بهره برداری های آتی، حمایت های درون حزبی و نیز کمک های مالی برخی کشورها تامین می شود.

برای نمونه، در همین دوره پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بزرگترین حامی خارجی هیلاری کلینتون ، عربستان سعودی و حامی خارجی اصلی دونالد ترامپ نیز رژیم اسراییل بود.

  دقیقا مهرماه سال گذشته بود که سناتور الیزابت وارن ادعا کرد که ستاد انتخاباتی ترامپ هفته ای 1 میلیون دلار تنها برای تبلیغات در فیسبوک هزینه می کند.

ناگفته نماند که بسیاری از بسترهای تبلیغاتی ترامپ همچون همین فیسبوک نیز به خاطر پول های هنگفتی که از تبلیغ برای کارزار انتخاباتی ترامپ به چنگ می آورد همواره مورد ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد 11 میلیارد دلاری هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

برآورد 11 میلیارد دلاری هزینه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا