مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-10فرهنگي

ژانر کودک به بالندگی کودکان کمک می کند


مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: ژانر کودک و تولید فیلم در این حوزه به رشد و بالندگی کودکان کمک می کند.

- ایسنا/زنجان مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: ژانر کودک و تولید فیلم در این حوزه به رشد و بالندگی کودکان کمک می کند.

لیلا بیگلی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهمیت ژانر کودک و نوجوان در سینما، اظهار کرد: ژانر کودک و نوجوان یعنی فیلم هایی که برای کودکان و نوجوانان تولید می شود که این ژانر بسیار گسترده نیز است.

وی افزود: با توجه به اینکه در سینمای قبل از انقلاب به کودک و نوجوان پرداخته نمی شد، بعد از انقلاب اسلامی و دهه 60 اوج سینمای کودک و نوجوان در ایران است که بعد از این دهه نیز این ژانر کم کم افول داشته است.

این مسئول، با بیان اینکه در سینمای کودک، فیلمی که مخصوص کودک باشد بسیار کم است، تصریح کرد: با وجود اینکه ژانر کودک یک جریانی است که باید در سینما وجود داشته باشد ولی در استان وجود ندارد، اگر بخواهیم رگه هایی از ژانر کودک را در سینمای استان بیابیم، این گونه است که فیلم هایی بودند که قهرمان اصلی آن ها یک کودک باشد، ولی هدف و مخاطب فیلم کودک نبوده است.

بیگلی با اشاره به اینکه فیلم های کودک و نوجوان در دنیا بسیار پرفروش هستند، ادامه داد: فیلم، فرهنگ تولید می کند و ما باید ژانرهای مختلف را پرورش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژانر کودک به بالندگی کودکان کمک می کند

ژانر کودک به بالندگی کودکان کمک می کند