مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-10اقتصادي

کاهش خاموشی ها به یک چهارم سال 90


مدیر خدمات فنی شبکه شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که طی بیش از هفت سال، 1470 برنامه تعمیرات گروهی شبکه اجرا شده و میزان خاموشی های برق به یک چهارم حجم سال 90 کاهش یافته است.

- محسن بیغرض شنبه 19 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا کنون بیش از هفت سال از اجرای طرح تعمیرات جهادی زیر نور آفتاب می گذرد خاطرنشان کرد که این طرح از سال 93 در توزیع برق شیراز کلید خورد و امروز در کشور فراگیر شده است.

مدیر خدمات فنی شبکه توزیع برق شیراز توضیح داد: بعد از برف سنگین سال 92 که شاهد بروز خاموشی و مشکلاتی در شبکه توزیع برق شیراز بودیم و این مشکل منجر به شکل گیری و عملیاتی شدن یک ایده شد که تا امروز تداوم دارد.

وی ادامه داد: ایده اجرای طرح تعمیرات زیر نور آفتاب با هدف شناسایی و رفع مشکلات و عیوب شبکه توزیع برق، قبل از مواجهه با شرایط بحرانی ناشی از تغییرات جوی و بارندگی ها و وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی، طراحی و از سال 93 عملیاتی شده است بیغرض با بیان اینکه از سال 93 تاکنون بالغ بر 1470 برنامه تعمیرات گروهی در کل شبکه ی تحت مدیریت توزیع برق شیراز عملیاتی شده است، گفت: بعد از اجرایی شدن این طرح، شاهد کاهش قابل توجه خاموشی های بدون برنامه و فراهم شدن امکان تامین برق مطمئن و پایدار در تمام شرایط بحرانی و حوادث بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خاموشی ها به یک چهارم سال 90

کاهش خاموشی ها به یک چهارم سال 90