مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-10سياسي

داعش قبل از کشتن ارامنه به زنان شما تجاوز می کند


دکتر محمدجواد لاریجانی که هم اکنون ریاست پژوهشگاه دانش های بنیادی را بر عهده دارد، از چهره هایی است که هم فضای زیست حوزوی را تجربه کرده، هم در عرصه های نوین علمی و فلسفی صاحب نظر است و هم در میدان سیاست سابقه فعالیت دارد.

- دکتر محمدجواد لاریجانی که هم اکنون ریاست پژوهشگاه دانش های بنیادی را بر عهده دارد، از چهره هایی است که هم فضای زیست حوزوی را تجربه کرده، هم در عرصه های نوین علمی و فلسفی صاحب نظر است و هم در میدان سیاست سابقه فعالیت دارد.

همه اینها باعث شد وقتی با ایشان درباره اربعین به گفت وگو نشستیم، بحث به خود مراسم اربعین محدود نماند و دایره وسیع تری را فرا گرفت؛ از وضعیت شیعیان در دنیای پرچالش امروز تا انتخابات آمریکا و مناقشه اخیر ارمنستان- آذربایجان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز با این مقدمه، گفت وگوی خود با محمدجواد لاریجانی را منتشر کرده است که مشروح آن را در ادامه می خوانید: آقای دکتر! اگر بخواهیم مسأله زیارت اربعین را از نگاه جدیدی تحلیل و ارزیابی کنیم، باید از چه زاویه کمتر پرداخته شده ای به این موضوع بنگریم؟ به نظرم اگر به ماهیت تاریخی اربعین نگاه جدیدی کنیم، نکاتی را خواهیم یافت که به آن کمتر پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش قبل از کشتن ارامنه به زنان شما تجاوز می کند

داعش قبل از کشتن ارامنه به زنان شما تجاوز می کند