مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-10سياسي

توزیع 15 هزار بسته غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان بندرعباس


رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی، 15 هزار و 150 پرس غذای گرم و 550 بسته معیشتی در روز اربعین حسینی بین نیازمندان کمیته امداد منطقه یک بندرعباس توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فخاری اظهار کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی باهدف کمک به نیازمندان جامعه، کمیته امداد نیز طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل با مشارکت خیران و نیکوکاران از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرایی نموده است.

وی افزود: طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل، 15 هزار و 150 پرس غذای گرم به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در روز و آسیب به مشاغل باعث ایجاد مشکلات معیشتی فراوانی برای نیازمندان شده است و این موضوع تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی ذی ربط را برای یاری آنان می طلبد.

وی با تقدیر از کمک های انسان دوستانه مردم خیر و نیکوکار گفت: مردم می توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق شماره گیری کد دستوری#07671*8877* و همچنین ارسال عدد 100 به 3000333376 و نصب نرم افزار ناب کمک های خود را به نیازمندان تحت حمایت اهدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار بسته غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان بندرعباس

توزیع 15 هزار بسته غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان بندرعباس