مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-10ورزشي

رییس هیات انجمن ورزش های رزمی فارس دبیرکل یونگ مودو ایران شد


بنیانگذار و مسئول یونگ مودو ایران در احکام جداگانه ای اعضا هیات رییسه و دبیرکل این رشته را در ایران منصوب کرد تا فعالیت این رشته در ایران از سر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، در این احکام، مهرداد درویش به عنوان مسئول کمیته پزشکی ورزشی و عضو هیأت رییسه، پاکنوش خاکزاد به عنوان  مسئول کمیته حقوقی و انضباطی و عضو هیأت رییسه و محمد رضا اوجی به عنوان  دبیر کل و عضو هیأت رییسه یونگ مودو ایران منصوب شد.

در بخشی از این احکام آمده است:   نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی در امر توسعه  و گسترش ورزش های رزمی از تاریخ فوق به عنوان مسئول کمیته یاد شده و عضو هیأت رییسه یونگ مودو ایران منصوب می شوید .

امید که با تلاش و همت والایتان و هماهنگی با مسئولین سبک کشور در امر توسعه و گسترش این هنر رزمی اصیل در ایران ، سربلند ،موفق و پیروز باشید دبیرکل یونگ مودو در ایران گفت:این رشته از سال 92 در ایران مجوز فعالیت گرفته و تا کنون فعالیت آن محدود بوده که از این پس قصد داریم تا این رشته را در تمام کشور فعال کنیم.

محمد رضا اوجی برگزاری دوره های آنلاین،استعدادیابی و دادن نمایندگی به استان های کشور را از جمله مهم ترین برنامه های پیش روی یونگ مودو اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات انجمن ورزش های رزمی فارس دبیرکل یونگ مودو ایران شد

رییس هیات انجمن ورزش های رزمی فارس دبیرکل یونگ مودو ایران شد