مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-10سياسي

کتاب «فقه، سیاست و حکومت» اثر علی دارابی رونمایی شد


کتاب «فقه، سیاست و حکومت« نوشته علی دارابی و مسعود مطلبی دفاع مقدس رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، کتاب فقه، سیاست و حکومت نوشته علی دارابی و مسعود مطلبی که به همت نشر جهاد دانشگاهی، منتشر شده بود، پیش از ظهر امروز نوزدهم مهرماه در تالار هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شد.

پاسخ به شبهات و پرسش ها در زمینه ولایت فقیه در کتاب فقه، سیاست و حکومت در ابتدای مراسم آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه به مناسب رونمایی این کتاب پیام تصویری را ارائه کرد.

او در این پیام تصویری ضمن تشکر از  عنوان کرد: در جامعه امروز ما که متأسفانه کتابخوانی آن جایگاه بایسته خودش را از دست داده و مردم ما بخاطر مشغله های فراوان، کمتر از کتاب سراغ می گیرند، خود این برنامه های رونمایی می تواند گام و مشوقی برای کسانی باشد که علاقمند به کتاب و کتابخوانی هستند.

وی افزود: این کتاب به یکی از موضوعات کلیدی و اساسی که پایه و اساس نظام اسلامی ما بر آن استوار است، طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: این کتاب تا کنون به دلیل استقبال بسیار در مجامع حوزوی و دانشگاهی، دوبار چاپ شد که این امر نشان دهنده موفقیت نویسنده وهمکارش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «فقه، سیاست و حکومت» اثر علی دارابی رونمایی شد

کتاب «فقه، سیاست و حکومت» اثر علی دارابی رونمایی شد