موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-10ورزشي

چرا وریا غفوری در اولین جلسه فکری، تمرین نکرد؟


نخستین جلسه تمرین استقلال با حضور محمود فکری سرمربی جدید این تیم با دود کردن اسپند و قربانی کردن گوسفند برگزار شد و این تیم همیشه مدعی فوتبال ایران در فاصله 22 روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر، در غیاب ملی پوش ها و خارجی هایش استارت زد اما یک نکته ریز و زیرپوستی در این تمرین وجود داشت که شاید اولین شکاف در استقلال جدید را شکل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، استقلالی ها دیروز در حالی قدم به زمین تمرین خود گذاشتند تا فصل جدید را هرچند با تاخیر، آغاز کنند که کاپیتان استقلالی‌ها با لباس شخصی تماشاگر تمرین بود و کنار سرمربی تازه ایستاد.

وریا غفوری کاپیتان متعصب استقلال در حالی که چهارشنبه صبح اعلام کرده بود که روز پنجشنبه با سرمربی یا بدون سرمربی ، استقلال تمریناتش را آغاز می‌کند ، غروب همانروز با معرفی رسمی محمود فکری مواجه شد.

فکری در اولین تصمیم آغاز تمرینات تیم را از روز جمعه تعیین کرد تا در این زمینه دنباله روی تصمیم کاپیتان همه کاره استقلال نباشد.

فکری با ظرافت زمان شروع کار تیم را تعیین کرد تا از همین ابتدا اقتدارش در کار را نشان دهد اما وریا غفوری که می گفت از پنجشنبه تمرین را شروع می‌کند، روز جمعه در اقدامی عجیب لباس تمرین نپوشید و ترجیح دا در زمان اعلان شده از سوی سرمربی، به تیم ملحق نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وریا غفوری در اولین جلسه فکری، تمرین نکرد؟

چرا وریا غفوری در اولین جلسه فکری، تمرین نکرد؟