مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-10سياسي

مدیریت پایدار منابع طبیعی با مشارکت مردم محقق خواهد شد


معاون دفتر آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: با توجه به اهمیت عرصه های منابع طبیعی، مدیریت پایدار این منابع با مشارکت مردم محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی متولی صبح شنبه در کارگاه آموزشی تبیین شیوه نامه ها و دستورالعمل اجرای بند ب ماده 29 قانون احکام دائمی کشور اظهار داشت: با توجه به گستردگی و اهمیت عرصه های منابع طبیعی و لزوم مشارکت مردم در حفظ، احیا و توسعه این عرصه ها، مدیریت پایدار منابع طبیعی با مشارکت مردم تحقق می یابد.

متولی موضوع مشارکت مردمی را چند وجهی دانست و افزود: مشارکت هنگامی شکل می گیرد که به همه عناصر آن توجه شود و اقدامات زیربنایی آن مانند تشکیل تعاونی ها و ارتقا و فعال نمودن آنها صورت پذیرد و تشکل ها و جوامع محلی در اجرای پروژه های منابع طبیعی به شکل نظام مند حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات اساسی برای حضور و مشارکت مردم استفاده از ظرفیت بند ب ماده 29 قانون احکام دائمی کشور است که این بند قانونی بر مردمی شدن اقتصاد و ارتقای مشارکت جوامع محلی و توانمندسازی آنان در حفظ، احیا و توسعه عرصه های منابع طبیعی تأکید دارد.

معاون ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها درباره دستاوردهای مهم اجرایی نمودن بند ب ماده 29 گفت: با اجرایی شدن این بند قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پایدار منابع طبیعی با مشارکت مردم محقق خواهد شد

مدیریت پایدار منابع طبیعی با مشارکت مردم محقق خواهد شد