مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-10پزشكي

دختران را دریابید...


کودکان سالم بعد از تولد و طی مراحل رشد خود بـه دلیـل قدرت درک و شناخت طبیعی به فکر ایجاد ارتباط با محیط اطراف خود هستند.

کنجکاوی و جستجو در اطـراف، - کشف خواص اشیاء، آزمایش و مشاهده نتایج و تقلید از آنچه که می بینند از علائم جسمی و روانی کودکان و نشانگر رشد طبیعی آنان است.

کنجکاوی کودک یکی از نیرومندترین پایه های تربیت اوست و جواب ندادن به سؤالات او یا سرکوب کردن این کنجکاوی ها ممکن است تاثیراتی را در آینده برای کودک داشته باشد.

نخستین گروهی که باید مـسئولیت آگـاه کـردن و تربیت را بر عهده بگیرد، خانواده اسـت.

خـانواده بـه عنـوان اولـین منبع کـسب اطلاعـات کودکـان و مهم ترین کانون رشد و تکامـل رفتـاری است و اهمیت فوق العاده ای در شـکل گیـری و آمـوزش فرزندان خود به خصوص دختر بچه ها در زمینـه های مختلف را دارد.

دختربچه ها بسیار بهتر از همسالان پسر به ابراز افکار و احساسات خود در قالب کلام می پردازند باید در نظر گرفت بین دختر و پسر از جهات گوناگون تفاوت و اختلافی وجود دارد.

اکثر مربیان و صاحب نظران وجود تفاوت بین دختر و پسر را حتی در جنبه های روانی، عاطفی و استعدادها و زمینه های ذهنی قبول دارند و می گویند که از این دید آن ها دو دنیای متفاوت را در عالم پدیده ها و آفریده ها که کاملا از هم جدا هستند تشکیل می دهند ولی اساسا مسأله ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران را دریابید...

دختران را دریابید...