مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-10اقتصادي

بروکراسی های دست و پا گیر اداری مانع سرمایه گذاری است


سرمایه گذار و مجری پروژه شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی پرندک زرندیه گفت: بروکراسی دست و پا گیر اداری تسریع در اخذ مجوزهای سرمایه گذاری را کند کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حمایت از سرمایه گذاران داخلی رکن اصلی توسعه و مسیری برای جذب سرمایه گذاران خارجی است، چرا که بازار پول و سرمایه به عنوان  دوبال اقتصاد باید به طور هماهنگ حرکت کنند.

  کشورهای جهان بویژه کشورهای در حال توسعه برای تقویت اقتصاد که شامل جذب سرمایه، افزایش تولید و بالا بردن اشتغال و در نهایت رسیدن به رشد و توسعه است، برنامه های متعددی را به مرحله اجرا می گذارند.

بحث سرمایه و سرمایه گذاری های خارجی و داخلی در عرصه بین المللی در رشد و توسعه اهمیت بسیار بالایی دارد و همواره یکی از دغدغه های اساسی کارشناسان مالی در جهان، ایجاد بازارهای متنوع پول و سرمایه و همچنین اثرات متقابل این دو بازار است.

  بر اساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی برای رشد و توسعه اقتصادی و اجرای عدالت اجتماعی و فقرزدایی ضرورت دارد که بخش خصوصی فعال شود و علاوه بر اصل 44، در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی هم به تقویت نقش مردم در اقتصاد توجه ویژه شده است.

  عملیات اجرایی فرودگاه، شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی پرندک زرندیه در بهمن ماه سال گذشته با حضور استاندار مرکزی، فرماندار ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی های دست و پا گیر اداری مانع سرمایه گذاری است

بروکراسی های دست و پا گیر اداری مانع سرمایه گذاری است