مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-10حوادث

عامل مزاحمت اینترنتی در یزد شناسایی شد


رییس پلیس فتا یزد از کشف یک پرونده مزاحمت اینترنتی در این استان خبر داد و گفت: متهم با شاکیه نامزد بود و با هدف تهدید شاکیه و مزاحمت اینترنتی قصد بازگشتن به زندگی او را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا استان، سرهنگ مرتضی ابوطالبی اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا مبنی بر تهدید و انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی در شبکه های اجتماعی تلگرام در این راستا، پرونده مقدماتی تشکیل و رسیدگی آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که فرد مزاحم، به خوبی از وضعیت خانه و خانواده شاکیه اطلاعات زیادی دارد که ظن ماموران را به آشنا بودن متهم تقویت کرد.

رییس پلیس فتای استان یزد، گفت: کارشناسان این پلیس با بررسی های فنی و تخصصی موضوع را با جدیت مورد بررسی قرار دادند که در نهایت توانستند ظرف مدت کوتاهی آدرس و مشخصات متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی، جهت بازجویی به پلیس فتا استان انتقال دادند.

سرهنگ ابوطالبی تصریح کرد: متهم که نامزد سابق شاکیه بوده در بازجویی های ابتدایی منکر هرگونه عمل مجرمانه می شود که پس از مواجه با مستندات جمع آوری شده در این پلیس لب به سخن گشود و صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و بیان داشت مدتی با شاکیه نامزد بودیم ولی پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل مزاحمت اینترنتی در یزد شناسایی شد

عامل مزاحمت اینترنتی در یزد شناسایی شد