مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-10اجتماعي

کتابسرای ایلام به یاری دانش آموزان مستعد و بی بضاعت می آید


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از اهدای صدها جلد کتاب کمک آموزشی «گاج» در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم تا پایان سال به صورت رایگان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از اهدای صدها جلد کتاب کمک آموزشی گاج در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم تا پایان سال به صورت رایگان خبر داد.

عمران خودآموز در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این فعالیت با شناسایی دقیق، علمی و آگاهانه مخاطبان جامعه هدف، کتاب های کمک آموزشی گاج به طور رایگان توسط کتابسرا ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اختیار دانش آموزان محروم و حاشیه نشین استان به طور رایگان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت پتانسیل ها و شناسایی استعدادهای علمی و آموزشی دانش آموزان، شاید از وظایف مستقیم وزارت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نباشد، اما توجه به مخاطبان مناطق محروم از آموزش و تهیه و توزیع و اهدا کتاب های آموزشی گاج که از سوی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار این اداره کل قرار گرفته، از اهداف غایی است و تاکنون بیش از صدها جلد کتاب کمک آموزشی گاج برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و پیش دانشگاهی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابسرای ایلام به یاری دانش آموزان مستعد و بی بضاعت می آید

کتابسرای ایلام به یاری دانش آموزان مستعد و بی بضاعت می آید