مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 03:502020-10-10سياسي

زیارت امام حسین 976 کیلومتر دورتر/ لَهک، مشایه امسال حداث الحسینی ها


هیأت حداث الحسین(ع) اربعین امسال که توفیق حضور در کربلا و برپایی موکب در مشایه نجف تا کربلا را نداشتند، راهی روستای لهک در جنوب تهران درست پشت حرم امام خمینی(ره) شدند و در آن جا موکب به پا کرده و مردم را مهمان خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ویروس اربعین امسال با حضور در استان خوزستان به خدمت رسانی به مردم نیازمند این استان پرداختند هیأتی هایی که در فراق کربلا راهی روستاها شدند هیأت فداییان حسین با حضور مداح خود سیدرضا نریمانی راهی خوزستان شد و در آن جا به ارائه خدمات مختلف به محرومین پرداخت و روزانه 4 هزار پرس غذا طبخ کردند تا به دست نیازمندان برسد.

هیأت نوالرضا(ع) گروه جهادی خود را به جنوب کرمان بُرد و 80 کیلومتر پیاده روی کردند تا به نیازمندان در 15 روستا خدمت رسانی کنند.

گروه جهادی الکفیل نیز راهی سیستان و بلوچستان شد تا در این منطقه به طبخ غذا و کمک به نیازمندان مشغول شود.

لهک، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر در استان تهران است   لَهک پاتوق امسال حداث الحسینی ها هیأت حداث الحسین(ع) نیز برای کمک رسانی خود روستای لهک در جنوب تهران را انتخاب کرد.

روستایی درست پشت حرم امام خمینی(ره) که مجموعاً 42 خانوار شامل 170 نفر در آن زندگی می کنند و با روستای کناریش که 15 خانواده افغانستانی در آن سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت امام حسین 976 کیلومتر دورتر/ لَهک، مشایه امسال حداث الحسینی ها

زیارت امام حسین 976 کیلومتر دورتر/ لَهک، مشایه امسال حداث الحسینی ها