مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 03:502020-10-10سياسي

پاییز عمرانی در شهر سی سخت/فرد: به احترام مردم وارد حاشیه نمی شویم


در این فصل کارهای خوبی در شهر سی سخت در حال انجام است و یک پاییز عمرانی را پشت سر خواهیم گذاشت.

- علی فرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سی سخت در خصوص اقدامات اخیر شهرداری سی سخت و مشکلاتی که پیش روی شهرداری این شهر وجود دارد اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از مردم فرهنگی و قدرشناس سی سخت تشکر کنم چرا که این مردم اگر خدمتی صورت گیرد با تمام وجود قدردان مسوولان خواهند بود و این روحیه برخاسته از بینش عمیق و فرهنگ احترام متقابل در این شهر است.

شهردار سی سخت ادامه داد: چنین مردمی مستحق خدمت بیشتر از سوی مسوولان هستند و سرمایه گذاری در چنین شهری که مردمانی قدردشناس و عالم پرور دارد برای مسوولان یک فرصت استثنایی است.

وی با بیان اینکه در دوره ای سکان شهرداری این شهر را به دست گرفتیم که در کل کشور وضعیت اعتبارات خوب نبود و همین موجب رکود در پروژه ها شده بود افزود: اما دست روی دست نگذاشتیم و سعی کردیم قبل از انجام هر کاری آرامش را در مدیریت شهری حاکم کنیم چرا که معتقدیم اگر کاری هم انجام نشود نباید با روح و روان مردم بازی کرد.

شهردار شهر سی سخت ادامه داد: یکی از بدترین حالات در یک شهر که می تواند مردم را ناامید کند فضای دو قطبی و چند قطبی است که در اکثر شهرهای کشور میان شهرداری ها و شوراهای اسلامی به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز عمرانی در شهر سی سخت/فرد: به احترام مردم وارد حاشیه نمی شویم

پاییز عمرانی در شهر سی سخت/فرد: به احترام مردم وارد حاشیه نمی شویم