مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 01:502020-10-09سياسي

با حاج محسن دین شعاری از ولادت در درخونگاه تا شهادت در قربانگاه


حاج محسن دین شعاری، معاون گردان تخریب لشکر حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در سال 1338 در محله درخونگاه تهران به دنیا آمد و در سال 1366 در عید قربان در سردشت به شهادت رسید.

- -منصوره جاسبی: محله درخونگاه از محله های قدیمی تهران با آن کوچه پس کوچه های تو در توی خود، در یکی از روزهای سال 1338 شاهد به دنیا آمدن فرزند پسری در خانواده دین شعاری بود که سال ها بعد در حالی که جوانی 28 ساله بود در روز عید قربان به شهادت رسید.

اسم این فرزند پسر را محسن گذاشتند.

محسن در جمع خانواده ای مذهبی رشد کرد و بزرگ شد و رفتار و اعتقادات بزرگترها، او را محب اهل بیت علیهم السلام بار آورد تا جایی که وقتی به سن 13- 14 سالگی رسید، هیاتی به نام شهدای کربلا راه اندازی کرد.

روزهای جوانی محسن مصادف بود با ایام اعتصابات و تظاهرات مردم علیه رژیم پهلوی و محسن هم همپای دیگر مردمان از هر فعالیتی علیه رژیم استقبال کرد.

همین روزها بود که او به همراه برادرش در پزشکی قانونی مشغول به کار شد و حدود شش ماه شبانه روزی در کار جابه جایی پیکر مطهر شهدا شرکت داشت.

انقلاب که به پیروزی رسید، امام از سربازان خواست تا به پادگانها برگردند و محسن از اولین نفراتی بود که خود را به پادگان معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حاج محسن دین شعاری از ولادت در درخونگاه تا شهادت در قربانگاه

با حاج محسن دین شعاری از ولادت در درخونگاه تا شهادت در قربانگاه