مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 21:452020-10-09اقتصادي

پایان مهر، بازار سرمایه سرخابی می شود؟


طبق آخرین برآوردها، قرار است عرضه اولیه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه تا دو هفته دیگر، یعنی پایان مهرماه کلید بخورد.

- طبق آخرین برآوردها، قرار است عرضه اولیه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه تا دو هفته دیگر، یعنی پایان مهرماه کلید بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند تاکنون چند مرتبه آغاز عرضه سهام سرخابی های پایتخت در بازار سرمایه به تعویق افتاده است، اما عرضه اولیه سهام 5+5 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر اساس آخرین اعلام مسئولان تا پایان مهرماه سال جاری رقم خواهد خورد و برای اولین بار پای این دو باشگاه قرار است به بازار سرمایه باز شود.

طبق اعلام قرار بر این است عرضه اولیه این دو باشگاه به صورت 5+5 درصدی سهام انجام شود، بدین معنا که ابتدا تنها پنج درصد برای کشف قیمت و پنج درصد هم برای سهام شناور عرضه خواهد شد تا در این راستا حباب ایجاد نشود.

پیش شرط واگذاری بروز رسانی اساسنامه ها بود و اعلام شد که در مرحله اول باید اساسنامه دو شرکت طبق فرمت های سازمان بورس بروز رسانی شود و پس از آن صورت های مالی مدنظر قرار می گیرد و در ادامه با برگزاری مجمع های فوق العاده سایر فعالیت ها پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مهر، بازار سرمایه سرخابی می شود؟

پایان مهر، بازار سرمایه سرخابی می شود؟